CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 12 May 2011

Shopping Time!! hmmm...Barang Terpakai? Elok ke, baik ke, cantik ke?

from google image yer.. (pinjam) 

Ha ni nak cerita..(cube cite.. cube cite...) barang terpakai ni tak kira la..kereta terpakai, almari terpakai, kasut terpakai n tak lupa baju terpakai..BARANG TERPAKAI?! Alah..apa claszzzz...

Class tak class.. tak kira barang terpakai ni Kelas Kemboja ka, Kelas Sains 5 ka, Kelas Bestari ka... WEI! dapat lagi pakai tuuu... Jangan la memandang ia terpakai kita anggap ia dah tak berguna dan 'REJECT ITEM' katakan.. 

Aku ni memang sukeee sangat shopping.. tak kira 'New Item' ke.. 'Reject Item' ke..Bundle pun jadi kegilaan.. aku rembat tapi tengok la mana yang bersesuai dan elok lagi. Merembat pun jangan la gelojoh sangat. Barang terpakai ni yang syok nyer MURAH! dan sometime berjenama pulak tu..KO HADO? hehe...Ni nak STORY sikit.. ada la kawan aku tu.. dia bagi tahu baju bundle ni baju mayat budak Korea dan Jepun.. empunya baju tu mati di bunuh la, HIV la.. Aduh... Macam-macam la.. Tapi setahu aku.. Selalunya baju bundle ni adalah baju yang di reject oleh kilang-kilang baju dari Jepun dan Korea. Ia di reject dari segi jahitan, tak habis jual dan sedikit kerosakan. Tu la yang aku tahu lah.. tak tahu la kalau betul baju bundle tu asalnya dari baju mayat...>_< oooooo....

Barangan terpakai ni ada baik nya dan ada buruk nya.. tapi pandai-pandai la menilai sesuatu tu dengan baik dan bersesuaian. Ni aku punya komen mengenai Barang Terpakai..korang.. aku tak tau la.. kita lain-lain pemikiran dan lain-lain alasan.. SO sendiri tahu mana baik dan mana buruk nya..Fikir-fikir la ya...




nak SHoppiNG? new entry aku nanti aku bagi tahu antara blog yang BEST bershoping!!


thanks! luv U!



0 comments: