CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 13 May 2011

Joom Jenguk Sini!

Salam,

Ha.. Hari tu aku dh janji nk bagi tahu maner best shooping kan.. meh gurlz-gurlz...aku nak share... yang boboy tu pun boleh tapi entry ni khas untuk gurlz ya...

Before ni aku cerita barang terpakaikan, ni nak cerita kedai bundle yang ada barang baik punya..tak perlu kua masuk kedai. Just clik-clik jer..mari Jenguk!

Cik Pelangi pinjam yer.. :)

>Owner<

Ni dia, blog yang jual baju-baju bundle yg baik punyer..Baju memang cantik-cantik harga pun terbaik tu...Banyak blogger dan gurlz yang menjenguk dan berbelanja disini..kat sini kalo lambat book.. alamatnya gigit tiang lah.. huahuahua.. aku pun diantara mangsa yang terlambat.. huhu..baju ada, seluar ada, gaun panjang,skirt.. alah, susah sangat..macam-macam ada..look and see sendiri kat sini--->Pelangi Nadeya.



Selain tu, aku ada satu lagi kedai blog bundle yang terbaiklah.. lampu-lampu!.. bagi highlight la sikit kat blog ni...blog ni banyak dress cantik-cantik.. tak tipu! sudah la cantik.. MURAH lagi tu.. Berbaloi-baloi..mari Jenguk sini!


Ni la blog yang jual barang bundle yang baik lagi condition nya..banyak pilihan. korang pilih je.Kat sini dah banyak juga la aku melabur tapi tak pe.. berbaloi tu! korang try la. Berbaloi-baloi..ni aku tunjuk sikit item yang diorang jaul keyh..

Tengok-tengok.. Cantikkan... nak lagi.. g la sendiri di blog ni

Ha.. dah cuci mata?  hope korang suka la antara blog bundle yang aku suka ni.. sebenarnya banyak lagi tapi aku bagi short list je tempat aku berbelanja.. Korang mesti ada blog yang best berbelanjakan.. Share with me k..Apa-apa pun ni aku punya suggest k..korang pun mesti ada lagi tempat yang bestkan.


Hope korang suka lah entry aku ni..
Thanks for read my entry! luv U!!! 


0 comments: